הטסת בעלי חיים – העצות של מנהלי ההטסה שלנו

לפרטים והזמנות מלאו פרטים

ביקשנו ממומחי הטסת חיות המחמד שלנו לספק את הטיפים האישיים הטובים ביותר שלהם עבור לקוחות הנוסעים יחד עם חיות המחמד שלהם, ועכשיו אנו חולקים אותם עמכם.

  1. מסמכים וכלובי הטסה: אין להצמיד את המסמכים שלכם לכלוב ההטסה כאשר הנכם נוסעים עם חיות המחמד שלכם ככבודה. (אפשר להצמיד עותקים של המסמכים). תהיו זקוקים למסמכים בעת המעבר במכס. מסמכים המוצמדים לכלוב הטסה עשויים ללכת לאיבוד או להינזק. יש לוודא שכל המסמכים נמצאים תמיד עמכם ובכך להימנע ממתח ובעיתי.
  2. נסיעה הלוך ושוב: הכינו את דרישות הבריאות עבור חיות המחמד שלכם מראש, אם הנכם מתכננים לנסוע הלוך ושוב. תוכלו לחסוך זמן ואנרגיה אם תכינו הכל גם עבור נסיעתכם חזרה עוד במדינת המוצא שלכם. המלצנו היא להתכונן מראש עבור חזרתכם, ככל שתכינו יותר דברים מראש כך הנסיעה חזרה תהיה קלה יותר. "ישנן מדינות רבות בהן קיימים מחסומי שפה, מרחקי נסיעה ארוכים על-מנת להגיע לווטרינר ממשלתי או שלא קיימות בהן מעבדות מאושרות. יש לקוחות שלנו שנאלצו לחזור באופן פתאומי או מהר יותר מאשר תכננו".
  3. מעבדות מאושרות על-ידי ה- OIEמעבדות המאושרות לביצוע בדיקות דם לנוגדני כלבת אינן קיימות בכל המדינות (או בדיקות דם אחרות אשר עשויות להידרש). בנוסף, לא כל המדינות מוכנות לקבל בדיקות דם מכל המעבדות המאושרות. עליכם לוודא שאתם עושים שימוש רק במעבדה המאושרת על-ידי מדינות היעד שלכם.
  4. שבב אלקטרוני: עליכם לבדוק את השבב האלקטרוני של חיות המחמד שלכם בכל שלב בתהליך ההכנה כדי לוודא שהוא פועל באופן תקין ושהמספר שלו נכון.
  5. כדורי הרגעה: אל תתנו לחיות המחמד שלכם חומרי הרדמה או סמי הרגעה לפני הטיסה. "השאלה הזו מתקבלת פעמים רבות במשרדינו. רמת החמצן הנמוכה והאוויר היבש בתוך המטוס מפחיתים את לחץ הדם ועשויים לגרום להיפותרמיה (חום גוף נמוך), סחרחורות, כאבי בטן ותופעות לוואי נוספות. תרופות כגון סמי הרגעה, עשויות להחמיר את המצב ואף עלולות להביא להיווצרות סכנה. זו הסיבה אשר בגללה המדיניות הקיימת בחברות תעופה רבות אוסרת להרדים את חיות המחמד לקראת הטיסה".
  6. קולרי הרגעה: עבור חיות מחמד הסובלות מעצבנות, אנו ממליצים להשתמש בטיפות או בקולרי הרגעה המבוססים על פרומונים טבעיים בעלי השפעה מרגיעה על בעלי חיים.
  7. רכישת כלוב הטסה: רכשו כלוב הטסה מראש כדי להעניק לחיות המחמד שלכם זמן הסתגלות לשהייה בחלל קטן וסגור. זה יסייע להן לחוש להרגיש נוח ובטוח במקום מוכר להן גם במהלך הטיסה.
  8. חיסון נגד כלבת: וודאו שהחיסון נגד כלבת שניתן לחיות המחמד שלכם עדכני. חשוב לציין שייתכן שהחיסון שניתן במדינת המוצא שלכם הינו חיסון לשלוש שנים, אולם לא כל המדינות מסכימות לאשר חיסונים המיועדים לשלוש שנים. אנו מאד ממליצים לכם לחסן את הכלב או את החתול שלכם כל שנה. הדבר עשוי להפחית משמעותית את זמן ההכנה שלכם לפני הטיסה.
  9. תאריך חיסון: יש לוודא שהווטרינר שלכם רושם את תאריכי החיסונים שניתנו לחיות המחמד שלכם באנגלית. כתיבת החודש יכולה למנוע בלבול במדינות בהן התאריכים נכתבים בצורה הפוכה. למשל: לרשום את התאריך כ- June 5, 2018.
  10. מדבקת חיסון: בקשו מהווטרינר שלכם להדביק את המדבקה המודבקת על בקבוק החיסון בתוך פנקס החיסונים של חיות המחמד שלכם. אם זה לא אפשרי, בקשו לרשום את פרטי החיסון בפנקס. ישנן מדינות שמקבלים רק סוגים מסוימים של חיסונים. ככה פנקס החיסונים שלכם תמיד מוכן במלואו.
  11. רישום השבב האלקטרוני: עם הגעתכם ליעד, רשמו את מספר השבב של חיות המחמד שלכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות הווטרינר המקומי שלכם. חשוב לעדכן את פרטי הקשר החדשים שלכם ואת השבב אצל הרשויות המקומיות.
  12. הזמנת טיסה: אל תזמינו טיסה עבור חיות המחמד שלכם עד שקיבלתם אישור מכל חברות תעופה עמן אתם מתכננים לטוס. אם הטיסה שלכם הינה טיסה משותפת עם מספר חברות תעופה (Codeshare) ואתם מקבלים אישור מחברת תעופה אחת, אין פרוש הדבר שחיות המחמד שלכם קיבלו אישור על כל הטיסות. חברות תעופה אינן עובדות בשיתוף כאשר מדובר בהעברה של חיות מחמד כפי שהן עושות עבור תיקים. אתם צריכים לקבל אישור מכל חברות התעופה בנפרד עבור חיות המחמד שלכם לכל הטיסות. בנקודות עצירת הביניים יהיה עליכם לצאת עם חיית המחמד, לעבור דרך ביקורת דרכונים, ולאחר מכן לבצע צ'ק אין מחדש (check in) לטיסה הבאה שלכם עמם.
  13. משפכי מים: מומלץ להציב משפך מים מחוץ לדלת כלוב ההטסה, כך שניתן יהיה למלא את קערת המים בין טיסות ללא שפיכה או פתיחת הדלת.
  14. האכלה במהלך הטיסה: יש להימנע מהאכלת חיות המחמד שלכם לפני או במהלך הטיסה. הן עשויות לחוש ברע ואף לחלות.
  15. אגרות ייבוא: יש מדינות שדורשות תשלום אגרת ייבוא עם כניסה עם בעלי חיים. ויש מדינות שמטילות מס על ייבוא בעלי חיים. אנו ממליצים לכם לבדוק מראש אם אכן קיימות אגרת כלשהו שיהיה עליכם לשלם בשדה התעופה.
  16. מזון לחיות מחמד: כמה מדינות אינן מאפשרות ייבוא של מזון עבור חיות מחמד. זהו סיבוך שלא תמיד לוקחים בחשבון ולפעמים אנשים מגלים אותו רק בשדה התעופה. אפילו אם מדינת היעד שלכם כן מאפשרת הכנסה של מזון המיועד לחיות מחמד, אנשים בדרך כלל מביאים כמות המספיקה ליום אחד או יומיים. לכן, אנו ממליצים לכם לבדוק חנויות מקומיות למזון חיות מחמד באזור שלכם לפני הגעתכם. עם נחיתתכם, תדעו בדיוק לאן ללכת כדי לקנות מזון והתהליך יהיה הרבה פחות מלחיץ.
  17. אישור ווטרינר ממשלתי: אנו מקבלים קריאות רבות מאנשים שלא הבינו שתהיה להם בעיה לקבוע ביקור אצל הרשות הווטרינרית הממשלתית לצורך קבלת חתימות על התעודות ואישורי הבריאות. בגלל שהביקור של הווטרינר הממשלתי צריך להיות קרוב לתאריך הטיסה (בדרך כלל תוך אשרה ימים לפני הטיסה), אנו ממליצים לכם לבדוק את מיקומו של המשרד הקרוב ביותר אליכם. בדקו את ימי ושעות הפעילות של המשרד. קבעו פגישה אם יש צורך. שלמו את כל האגרות מראש או וודאו מהן אפשרויות התשלום הקיימות. זכרו שמשרדים אלה יכולים לסגור במהלך חגים.
  18. מסמכים: בחנו את המסמכים שלכם וחפשו בהם שגיאות הקלדה או כל שגיאה אחרת לפני שאתם מגישים אותם לאישור.
  19. כניסה לשדה התעופה עם חיות מחמד: אם הנכם נוסעים עם חתולים, חיות מחמד אקזוטיות, כלבים תוקפניים או עצבניים, סגרו אותם בצורה בטוחה בתוך כלובי ההטסה או המנשאים שלהם לפני הכניסה לשדה התעופה.
  20. התכוננו מראש: אל תחכו עד לרגע האחרון. הכנת הדרישות הבריאותיות ומסמכי הבריאות המיועדים לכניסת חיות המחמד שלכם לארץ היעד שלכם עשויה לארוך עד חצי שנה. כל חיית מחמד וכל טיסה הינן שונות. כעת הוא הזמן להתחיל אם אתם שוקלים לנסוע עם חיות המחמד שלכם.
טוֹב
מבוסס על 86 ביקורות
Ruth Blakely
Ruth Blakely
2022-11-06
A very big thank you to Ahava and all the team for bringing our beloved fur family from Australia to Israel (2 cats and 2 dogs). It was a complex job given the mixed breeds of our rescue pups and the effects of covid on the options available in the pet transport industry. Ahava was so professional and patient and went beyond the call of duty to assist us. Her communication was prompt and informative. Her knowledge and professionalism were exceptional. We will definitely use them should we need to return to Oz. Thank you, Ahava!!!
Gil Sharon
Gil Sharon
2022-10-02
The service on Terminal4Pets is highly recommended. I brought my dog from the UAE to Israel without any problems thanks to Ahava's help throughout the whole process and paperwork.
Olga Vigasin
Olga Vigasin
2022-09-04
Excellent service! Amazing 24/7 support from Ahava! The most complicated flight for two cats to New Zealand couldn't be possible without her assistance. Highly recommended team!
Genna H
Genna H
2022-08-02
Terminal for pets was super great! A big thanks to Ahava for arranging all the flights for my shih tzu from Israel to Australia! My dog arrived safely and was in great condition!
Gideon Caplin
Gideon Caplin
2022-06-21
Amazing service from Ahava and the team. Moving a dog from Israel to the UK is particularly complicated (and my situation involved various delays and pauses) but they were happy to wait for as long as needed until we were ready to move. They got everything in order, they were always responsive (including at 11pm when I landed in Paris and had a question) and had great communication with my vet also. Highly recommend for the most stress free possible experience !
Liat Shalit
Liat Shalit
2022-04-27
A special thank you to Stav and the T4P team for arranging everything to relocate our beautiful cat From Vietnam to Israel. Always available to communicate and answer questions, highly experienced and professional and super nice and patient. We will definitely use them again on our next relocation.
Eliraz Asulin
Eliraz Asulin
2021-06-01
My Terminal4Pets experience was amazing! During the covid19 we had so much troubles relocating to Japan but with Terminal4Pets help and especially Ahava we had a close caring regarding everything related to fly our dog and every question we had Ahava was very responsive and took care of every detail! Thanks you Terminal4Pets I will recommend you to everyone I know who fly with a pet! you guys are awesome!
Brian Ethridge
Brian Ethridge
2018-04-11
My experience with Terminal4Pets was unbelievably easy and efficient. I lived in Israel for a few years and had experienced many different approaches to business and customer service - mostly less that standard. T4P were amazingly responsive and treated my dog so very well. They worked with the kennel that he was staying at and got him to the US without ANY issues. When the airline gave them a challenge, T4P quickly approached me with reasonable options that helped me stay in control of my dog's itinerary and get him here quickly. I highly recommend them!
התקשרו אלינו:
מלאו פרטיכם וניצור קשר בהקדם